Elanders AB: Elanders valberedning utsedd

14:00 / 1 november 2017 Elanders Pressmeddelande

Valberedningen som ska verka inför årsstämman den 27 april 2018 är nu utsedd och har följande sammansättning: Carl Bennet, ordförande, Carl Bennet AB Hans Hedström, Carnegie Fonder Claes Murander, Lannebo Fonder Carl Gustafsson, Didner & Gerge Fonder Sophie Nachemson-Ekwall, Representant för de mindre aktieägarna Aktieägare som önskar lämna förslag till Elanders valberedning 2018 kan vända sig till valberedningen på e-mail: valberedning@elanders.com eller på adress: Elanders AB, Att: Valberedningen, Box 137, 435 23 Mölnlycke. Elanders AB (publ) För ytterligare information kontakta: Magnus Nilsson, VD och koncernchef, telefon: +46 31 750 07 50 Andréas Wikner, ekonomidirektör, telefon: +46 31 750 07 50 2017-11-01 Elanders valberedning utsedd

--
Source: Elanders AB via Globenewswire

GlobeNewswire

Denna information skickades av GlobeNewswire https://www.globenewswire.com/