Gaming Corps rekryterar toppchef med ansvar för kasinospel

10:30 / 22 januari 2018 Gaming Corps Pressmeddelande

Gaming Corps (Nasdaq: GCOR) helägda kasinobolag Salsa Games anställer John Chasoulidis som chef för bolagets kommande kasinoprojekt.

John Chasoulidis kommer närmast från kasinojätten Yggdrasil Gaming där han det senaste året haft det övergripande ansvaret för fyra av bolagets speltitlar. Chasoulidis, som under sin karriär varit delaktig i att producera och lansera över 40 speltitlar via olika bolag, får titeln Game Director hos Salsa Games.

- I samband med att vi började skala upp vår kasinoverksamhet fick vi flera tips om just John. Med honom ombord ser vi goda möjligheter att utveckla framgångsrika spel. Jag är glad att John valde Salsa och ser verkligen fram att få jobba med honom säger Magnus Kolaas, VD, Gaming Corps.

John Chasoulidis kommer omedelbart ta över utvecklingen av Salsas spel från Malta där han kommer vara baserad.

Om Gaming Corps AB: Gaming Corps utvecklar datorspel baserat på egna IP och välkända internationella varumärken. Bolagets aktier handlas på Nasdaq First North under kortnamnet GCOR. Bolagets Certified Advisor är Remium Nordic AB.

Denna information är sådan information som Gaming Corps AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 22 januari 2017 kl. 10.30 CET.

Visa original från Cision