Lars Berg köper fler aktier i Greater Than

17:30 / 15 januari 2018 Greater Than Pressmeddelande

Styrelseordförande Lars Berg ökar sitt innehav och köper 10 000 aktier i Greater Than efter att han nyttjat en option med bolagets grundare Sten Forseke. Lars Bergs innehav efter transaktionen uppgår till 62 130 aktier.

Viktig information

Denna information är sådan information som Greater Than är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den för offentliggörande den 15 januari 2018 kl. 17:30 CET.

Om Greater Than
Greater Than är ett IT-bolag som har utvecklat en bilförsäkring, baserad på AI som möjliggör individuell prissättning framför traditionellt genomsnittliga priser. Teknikplattformen Enerfy är en nyckelfärdig lösning som erbjuds till försäkringsbolag som vill digitalisera för att minska skadekostnader. Greater Than har huvudkontor i Stockholm och är noterat på Nasdaq First North. Mangold Fondkommission är Greater Thans Certified Adviser. För mer information, besök: www.greaterthan.eu

Visa original från Cision