Följ Polygienes luktkontrollteknologi på den globala marknaden med hjälp av Polygiene News

07:00 / 20 december 2017 Polygiene Pressmeddelande

Polygiene, global marknadsledare inom luktkontrollteknologi, fortsätter att publicera ett fördjupande nyhetsbrev med regelbundna kommersiella uppdateringar kring den senaste utvecklingen i bolagets globala verksamhet.

Nyhetsbrevet är ett komplement till övrig kapitalmarknadskommunikation och kommer att publiceras på engelska två till tre gånger per år mellan de formella kvartalsrapporterna. Polygiene har en hög tillväxttakt med ett frekvent nyhetsflöde rörande samarbetspartner, produktlanseringar och teknikutveckling. Nyhetsbrevet ska även ge en större inblick i utvecklingen inom luktkontrollteknologi i ett globalt perspektiv.

- Polygiene News är en service till våra aktieägare och kapitalmarknaden och har som mål att sprida bredare kunskap om vår verksamhet och bransch. Det är mycket positivt som händer på Polygiene och hos våra kunder som vi nu delar med oss av genom nyhetsbrevet, säger Christian von Uthmann, vd för Polygiene.

Andra numret av News kan laddas ner här (http://ir.polygiene.com/media/1317/polygiene-news_public_171219_links.pdf).

Om du missat första numret, kan det laddas ner här (http://ir.polygiene.com/media/1305/polygiene-news_170714.pdf).

Anmäl dig här för att prenumerera på rapporter och News http://ir.polygiene.com/sv/press/prenumerera/

Om Polygiene

Polygiene är världsledande leverantör av luktkontroll och Stay Fresh-lösningar för kläder, sportutrustning, mode och andra material med målet att användare ska känna sig fräscha. Företagets skandinaviska ursprung borgar för kvaliteten och det miljömässigt hållbara i dess produkter och tjänster. Över 100 internationella premiumvarumärken har valt att använda Polygiene Stays Fresh Technology i sina produkter. Bolaget grundades 2006 och är listat på Nasdaq First North i Stockholm. Erik Penser Bank AB är bolagets Certified Advisor.

Visa original från Cision