Förändring i teknikledningen inom SECITS

15:22 / 18 december 2017 SECITS Pressmeddelande

Patrik Vikström, hittillsvarande teknikchef, lämnar företaget med omedelbar verkan. Patriks arbetsuppgifter har omfördelats inom företaget där en ny teknikgrupp har skapats. Denna rapporterar direkt till VD.

FÖRÄNDRING I TEKNIKLEDNINGEN INOM SECITS

Med denna förändring får vi nu ett utvecklings och driftteam som med högre effektivitet ansvarar för företagets IT-drift samt utveckling och kvalitetssäkring av nya och befintliga tjänster och lösningar.

För ytterligare information:
Gerhard Larsson, styrelseorförande
E-post: gerhard_larsson@yahoo.se

Hans Molin, VD
E-post: hans.molin@secits.se
Hemsida www.secits.se

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
SECITS Pressrelease 2017-12-18.pdf

Om SECITS
SECITS är ett av Sveriges största nationella IT-säkerhetsföretag som levererar molnbaserade övervakningstjänster. Företaget erbjuder kameraövervakning, banksäkerhet, processövervakning och har egen modern driftshall för säker övervakning samt egen molntjänst.

Informationen i denna rapport är sådan som SECITS Holding AB, 559033-1988, är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 18 december 2017 klockan 15:22 CEST. Bolagets Certified Adviser är Eminova FK.

Visa original från Bequoted

Bequoted

Denna information skickades av Bequoted http://www.bequoted.com/