Transiro tecknar avtal med återförsäljare i Filippinerna

13:46 / 18 december 2017 Transiro Pressmeddelande

Transiro expanderar verksamheten till Filippinerna då de har kontrakterat en första återförsäljare med kontor i Manila.

Transiros VD Tobias Beckman har i November varit på plats i Manila för att teckna avtal med deras första återförsäljare i Filippinerna.

"Asien är en intressant marknad med stor potential. Därför är vi glada att vi nu också klivit in på den Filippinska marknaden. Vårt gemensamma mål är att få in vår första kund under de 3 första månaderna.", säger Transiros VD Tobias Beckman.

Filippinerna har en befolkning på ca 103 miljoner människor och den filippinska ekonomin är den 34:e största i världen.

Om Transiro

Transiro utvecklar molnbaserade produkter som hjälper företag inom transport att stärka sina affärskritiska processer. Genom att visualisera och hantera fordon på ett mer effektivt sätt sparar Transiros kunder tid, resurser och miljö. Bred funktionalitet inklusive stöd för e-commerce och mobila enheter gör att Transiro ersätter transportföretagens behov av flera olika system. Med teknik i framkant och ständig innovation levererar Transiro morgondagens transportlösningar - idag. Mer information om bolaget finns på www.transiro.com

Visa original från Cision