Transiro uppdaterar sin planeringsmodul

10:02 / 1 september 2017 Transiro Pressmeddelande

Transiro har tidigare i veckan lanserat en ny version utav sin planeringsmodul. Planeringsmodulen används utav Transiros kunder för att planera sina fordons och förares aktiviteter. Det är en central produkt som många av Transiros kunder behöver för att kunna bedriva sin verksamhet på bästa möjliga sätt.

Planeringsmodulen är en produkt som används av flera segment och det är en central produkt i nästan alla Transiros kunders verksamheter. Därför försöker vi ständigt förbättra och effektivisera sådana centrala produkter så ofta som möjligt.

"Vi gör allt vi kan för att alltid kunna erbjuda de bästa produkterna för transportbranschen. Vi försöker lyssna så mycket som möjligt på vad våra kunder efterfrågar. Som en följd till detta har vi i veckan kunnat lansera en ny version av vår planeringsmodul med nya funktioner som har efterfrågats av våra kunder", säger Transiros VD Tobias Beckman.

I den nya version kan man bland annat via inställningar låsa eller låsa upp trafikledarnas olika möjligheter att planera körningarna. T.ex möjlligheten att planera flera körningar vid samma tidpunkt på ett och samma fordon samt möjligheten att direkt i planeringsmodulen enkelt kunna ändra körningars avgångstider.

Om Transiro

Transiro utvecklar molnbaserade produkter som hjälper företag inom transport att stärka sina affärskritiska processer. Genom att visualisera och hantera fordon på ett mer effektivt sätt sparar Transiros kunder tid, resurser och miljö. Bred funktionalitet inklusive stöd för e-commerce och mobila enheter gör att Transiro ersätter transportföretagens behov av flera olika system. Med teknik i framkant och ständig innovation levererar Transiro morgondagens transportlösningar - idag. Mer information om bolaget finns på www.transiro.com