Press the button and be introduced to a new random company!

Introduce me >

Social media

facebook   Follow us on Twitter

Coverage

Litium

Litium

Sportmärket Houdini väljer Litium för global e-handel

13:21 / 12 September 2018 Litium Press release

Outdoor-företaget Houdini, med ett komplett sortiment från underkläder till skalplagg, väljer Litiums molnbaserade e-handelsplattform för sin globala e-handelssatsning. Satsningen innefattar i första hand försäljning mot konsument (B2C).

- Houdini är ett ambitiöst bolag med starkt hållbarhetsfokus och vi ser verkligen fram emot att få vara del av deras satsning internationellt, säger Henrik Lundin, vd på Litium.

Offentliggörandet görs utifrån värdet på kundreferensen och representerar ett normalt ordervärde för bolaget.

Litium AB (publ) är en molnbaserad e-handelsplattform som hjälper till att accelerera försäljningen för stora och medelstora företag inom både B2B och B2C. Lindex, NordicFeel och Jollyroom är några av Litiums kunder, vilka totalt omsätter över 5 miljarder kronor årligen online. Litium agerar genom sitt partnernätverk på den nordiska marknaden och är noterat på Spotlight Stock Market i Stockholm.

Show as PDF

Show original from Cision

Cision

This information was distributed by Cision http://www.cisionwire.se/